ما به‌عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم که خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم.

ما به‌عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم که خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیست و دومین همایش سرانگشتان نزاجا که در مشهد برگزار شد، در جمع فرماندهان گردان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی اظهار داشت: یک فرمانده باید توجه کامل به زیرمجموعه خود داشته باشد، سعی در برطرف کردن مشکلات کند و غرور از کسب این جایگاه، او را از هدف خود که خدمت است دور نکند.
وی در ادامه با اشاره به تهدیدات فضای جنگ‌های نیابتی تأکید کرد: ما به‌عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم که خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر لزوم مقابله با تروریست‌های تکفیری افزود: تهدید امروز، گروهک‌های تکفیری‌اند؛ که دست‌نشانده آمریکا و اسرائیل هستند و هدف‌شان ضربه زدن به اسلام است.
امیر پوردستان به جنگ نرم نیز اشاره و تصریح کرد: از فرماندهان می‌خواهم جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و در زمینه آموزش و تجهیزات در آمادگی بالایی قرار داشته باشند و همچنین توجه به سربازان را در نظر داشته باشند؛ چون استفاده دشمن از شبکه‌های اجتماعی اکثراً غیر اخلاقی است و جوانان ما را به خطر می‌اندازد؛ پس باید تدابیر و آموزش‌های لازم را در این زمینه لحاظ کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 بهمن 1394برچسب:نزاجا + پوردستان + کاوشگر روز, ] [ 14:5 ] [ رضا ملک زاده ]
[ ]